loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 14 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

سلام عشقم

الن داشتم بااسکایپ باهات حرف میزدم خدالعنتشون کنه امروزم نذاشتن بیای....

نمیدونی چقددم ظهری ذوق کرده بودم که میای رفتم بیرون کلی خریدکردم به امیداینکه تومیای

امابعدش زنگ زدی گفتی قراره که فرداهم بمونی!گفتی احتمال داره فردا بیای!یه احتمال دیگم

اینه که شنبه بیای!امامن دوست ندارم باورکنم که شنبه میبینمت....دوست دارم فرداباشه.

هیییییییی....چقددعاکردم امروز.ازخداخواستم که منوناامیدنکنه وتوبیای پیشم ولی نشد!

عیبی نداره تاآخرش که نمیتونن تورونگه دارن!!یه حسی بم میگه فردادیگه حتمیه ازطرفی انقد

وعده دادن دیگه باورم نمیشه.ای خداخواهش میکنم ازت بذارن عشقم بیادپیشم خواهش 

میکنم خداجونم آمین.

مواظب خودت باش دوست دارم عزیزم بوس.#فاطمه#

1393/11/21

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 96
  • بازدید کلی : 3,133