loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 33 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

سلام عشقم

این روزا دلم خیلی گرفته میدونم باگفتن این حرف اصلاخوشحال نمیشی ولی خیلی احساس 

تنهایی میکنم دلم بیشتر ازهمیشه برات تنگ شده وفقط آرزومیکنم که تواینجوری نباشی دیگه

حتی گریه هم بهم کمک نمیکنه!سبک نمیشم!منوببخش باحرفایی که الان گفتم حتما کلی

ناراحت میشی.خداشاهده دارم تمام سعیمومیکنم که به قولی که بهت دادم عمل کنم امابغض

نمیذاره کاشکی پیشم بودی کاش!!!! کاش این دوری لعنتی نبود....

بازم میگم من هرروزکه میگذره به تموم شدن این دوری وباتوبودن فکرمیکنم عشقم.

مواظب خودت باش دوست دارم عزیزم بوس.#فاطمه#

1393/10/14

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 97
  • بازدید کلی : 3,134