loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 32 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (1)

هر روز می پرسی که آیا دوستم داری؟

من جای پاسخ بر نگاهت خیره می مانم تو در نگاه من چه می خوانی نمی دانم اما به جای من تو پاسخ می دهی ...آری!

ما هردو می دانیم چشم زبان پنهان و پیدا راز گویانند و آن ها که دل با یکدگر دارند حرف ضمیر دوست را ناگفته می دانند

ننوشته می خوانند من دوست دارم را پیوسته در چشم تو می خوانم ناگفته می دانم من آنچه را احساس باید کرد یا از نگاه دوست باید خواند

هرگز نمی پرسم....هرگز نمی پرسم که آیا دوستم داری؟

قلب من و چشم تو می گوید به من ....آری.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میهن بازدید در تاریخ 1393/11/04 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

با سلام وب زیبایی داری
اگه دنبال یه سایت میگردی که بتونی راحت بازدیدت رو بالا ببری و همچنین گوگل پلاس(گوگل 1) رو بالا ببری به سایت ما بیا و سایتت رو ثبت کن و بعد از کسب امتیاز سایت خودت رو شارژ کن و در عوض هم بازدید میگیری هم گوگل پلاس
البته سایت ما فعالیت های دیگری مثل افزایش لایک فیسبوک و افزایش فالور تویتر و افزایش بازدید یوتوب و... هم داره
در ضمن از صفحه ی کد کوپن هم میتونی کد های کوپن که در طول روز گذاشته میشه رو در پنل کاربری خودت وارد کنی و به طور رایگان بین 50 تا 100 امتیاز بگیری
در ضمن اگه بنر ما رو هم تو سایتت بذاری به ازای هر ثبت نام کننده 50 امتیاز میگیری

پس حتما بیا که منتظرتیم
با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 92
  • بازدید کلی : 3,129