loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 44 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (1)

سلام عشقم

خوبی؟ من دلم گرفته آخه الان که زنگ زدی بغض کرده بودی گریه میکردی!!بهم گفتی آخر

هفته بیام پیشت کاش بتونم بیام بامامانم نمیدونم قبول میکنه یا نه! آخه هنوز بهش نگفتم

ولی فک نکنم قبول کنه دلم میخواد هر جوری شده بیام حتی تنهایی!! خیلی سخته دوربودن

ازهم الهی فداتشم کلی خواهش کردی اما چیکار کنم دست من نیست که بیام خودت که

میدونی. 

امروز رفته بودم بیرون یکم روحیم بهتر شده بود توکه زنگ زدی گریه کردی دلم گرفت کاش زودتر

تموم شه خدایا کمکمون من....

دوست دارم عزیزم مواظب خودت باش بوس.

#فاطمه#

1393/9/29

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1393/09/30 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

یا عـــــشـــق با من خـــــوب نیــــست ... یا سهم مـــن تنهــــــاییــــه
اول ارتبـــــاطیم .... که آخرش جداییـــــه
از بغـــــــــض پر مــــیشم ولــــــــی ..... چشمــــــــــــامو میبنـــــــــــــــدم بـــری
بااینـــــکه خیــــلی دلخــــرم.... تو غصــــــــه میخنـــــــــدم بری
بعد از تو طرح خـــــونه رو .... آوار میــــــکشـــم برو
نابود میشم تو خــــــودم ... کنار میکشـــــــــــــم برو


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 3,111