loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 41 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

سلام عشقم

دو روز گذشته واست نامه ننوشتم چون پیشت بودم!! حییییف خیلی زود گذشت کاش میشد

واسه همیشه پیشت میموندم اما تو میخواستی بری ومن تنهایی نمیتونستم خونتون بمونم 

امروز صبح ساعت 4بیدار شدی که بری چقدسخت بود بغضمو نگه داشته بودم که گریه نکنم....

همین که رفتی من تنهابرگشتم تواتاق دیگه نتونستم جلو اشکاموبگیرم لحظه وحشتناکی بود

انقدگریه کردم تا آروم شدم.بدشم خوابم برد!!

واسه ساعت9.15بیلیت داشتیم توماشین که بودم زنگ زدی گفتی مرخصی میان دوره دارید میتونی بیای پیشم کلی ذوق کردم تا اینکه غروب گفتی قطعی نیس احتمال داره شایعه باشه!

اما من دعا میکنم که راست باشه بتونی بیای پیشم عشقم.

خیلی مواظب خودت باش دوست دارم عزیزم یادت باشه من همیشه منتظرتم بوس.

1393/10/6

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 3,137