loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 33 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (1)

سلام عشقم

خوبی؟دقیقانمیدونم این چندمین نامست مه جوابشو ندادی آخه اینترنت که هیچ وقت سرخاروندنم نداری این وامروز وقتی بهم زنگ زدی گفتی!!

راستش حرفامونم نصفه موندتازه میخواستم بهت یه چیزی بگم که گفتی خداحافظ حتی فرصت

نشدمنم بت بگم خداحافظ....تعجب کردم که چیشد؟! نمیدونم شایدم صدات کردن که مجبور شدی قطع کنی.

بگذریم عزیزم نوشتن این جمله تکراری آسونه اما فقط خدا میدونه چه دردی توشه پس بازم 

میگم دلم برات تنگ شده!فکر کنم یه هفته ای میشه که بیرون نرفتم خداییش هیچی بدون تو

ارزش نداره حتی قدم زدن همیشه توبودیو دست تو دست هم قدم میزدیم.دعا میکنم هیچکی

ازعشقش دور نباشه آمین.من همیشه منتظرتم عزیزم مواظب خودت باش دوست دارم بوس.

#فاطمه#

1393/9/26

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عشق ناب در تاریخ 1393/09/26 و 19:51 دقیقه ارسال شده است


اگر خدا در دلها جاري باشد تنهايي معني ندارد

پيش ما هم بياين خوشحال ميشيم

****

پيش من هم بياين خوشحال ميشم



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 3,125