loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 37 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام عشقم

امروزم گذشت زیادباهم حرف نزدیم آخه تورفته بودی میدون تیر!! تااینکه ساعت2:50بهم زنگ

زدی وباهم حرف زدیم البته چن دقیقه پیشم زنگ زدی فقط گفتی نمیتونی زیادحرف بزنی اگه

تونستی فردازنگ میزنی!اشکالی نداره عشقم من منتظرت میمونم هرموقع که تونستی بم 

زنگ بزن.

امروزبا مامانم رفته بودیم بیرون یکم خرید کردم چیزایی که نیازداشتموخریدم .راستی امروز2روز

ازماه دوم گذشته خداروشکرخداکنه زودزود تموم شه عشقم.ازروزی که برام نوشتی که غصه

کمترغصه بخورموبهت قول بدم حالم خیلی بهترشده دارم تمام سعیمو میکنم که به قولم عمل

کنم خداروشکرتا اینجاکه موفق بودم وبیشترازهمیشه منتظرتم عشقم.

مواظب خودت باش دوست دارم عزیزم بوس.#فاطمه#

1393/10/21

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 3,120