loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 21 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

سلام عشقم

الهی فداتشم که نذاشتن امروزبیای خونه!خداازروزمین برشون داره که پارتی بازی میکنن....

راستش الان کلی استرس دارم که عصبی نشی دوست دارم زودترروزبشه که بپرسم چی شد

خلاصه!فکرم کلی مشغوله ازت قول گرفتم که کاری نکنی خدایا یه کاری من عشقم عصبانی نشه آمین....

عزیزدلم 5روزبیشترنمونده این یه ذره روهم به خاطرفاطمه تحمل کن قربونت برم ایشالله که 

بعدش یه جای خوبی میذارنت.

نمیدونی دلم چقدآشوبه بااون حرفی که توزدی!!کلی نگرانتم خدارحم کنه!!خدایاخودت به خیر

کن....آمین.

عشقم الان دارم اهنگ آسمون مهستی روگوش میدم به یادروزای سخت زندگیمون.

مواظب خودت باش دوست دارم عزیزم بوس.#فاطمه#

1393/11/14

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 3,127