loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 9 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

سلام عشقم 

امروزودیروزروزای خیلی خوبی بودن چون باتوکلی حرف زدمو دلم کلی آروم شد.

آخجون دیگه نزدیک شدیم به آخراین دوری اگه خدابخواددوشنبه تموم میشه بقول تو اگه

مسخره بازی درنیارن....

اما من ازخدامیخوامودعامیکنم که همون دوشنبه باشه آمین.

وااااای خیلی ذوق دارم واسه دیدنت عشقم اصلا یه حس قشنگیه که نگو.دلم برات یه ذره

شده قربونت برم این دوری هرچیزی نداشت حداقلش باعث شدکه ماقدرهمدیگروبیشتربدونیم

خداکنه که دیگه این آخریاشمارواذیتتون نکنن خدایا کمکشون کن مواظب عشق منم باش آمین.

مواظب خودت باش دوست دارم عزیزم بوس.#فاطمه#

1393/11/17

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 94
  • بازدید کلی : 3,131