loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 18 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

سلام عشقم

امروزآخرین روزدوریمونه عشقم یعنی قراربودکه امروزپیش هم باشیم امانشد!خداکنه حداقل

فرداروبذارن که توبیای عزیزم دلم دیگه طاقت دوری تورو نداره نمیتونم دیگه هیچ جوری راضی 

نگهش دارم کاش زودتربیای خدایا کمک کن فرداعشقم بیادخونه خواهش میکنم خداجونم آمین.

راستی عزیزم امروزورفتم کادوتولدتوخریدم میدونم که 11روزدیگه مونده ولی من خیلی وقته که

دارم دنبال یه کادوقشنگ واست میگردم! البته خداکنه که خوشت بیادعزیزم.

خداجونم بازم میگم یه کاری کن که مازودترهموببینیم خواهش میکنم آخه خیلی دلتنگ عشقمم....

مواظب خودت باش دوست دارم عزیزم بوس.#فاطمه#

1393/11/19

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 3,101