loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 18 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

سلام عشقم

امروزانقدباهم حرف زدیم که شارژت تموم شد!راستی ایندفه چه زودکارتت تموم شد؟

بگذریم....خدایاازت میخوام که عشقموپنجشنبه زودتربفرستن خونه خواهش میکنم خداجونم

آمین....

کاش بشه واقعاچون سه شنبه که نشد!انگاری این دوسه روزاندازه یه سال گذشته!

نمیدونم چراتموم نمیشه ازیه طرف اینجوری میگم ازیه طرف دیگه به خودم امیدمیدم که دیگه

چیزی نمونده!

انقددلم برات تنگ شده که نمیدونم بایدچجوری دلمو تواین روزا راضی کنم که یکم دیگه صبرکنه!

دلم خیلی گرفته دوست دارم فقط باتوباشم قربونت برم دلم واسه چشای قشنگت تنگ 

شده عزیزم....

مواظب خودت باش عزیزم دوست دارم بوس.#فاطمه#

1393/11/15

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 3,115