loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 10 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

سلام عشقم

امروز 18دراصل فردااین دوری قراربودتموم شه نمیدونم شایداگه خدابخوادفردابذارن بیایدخونه

وای اگه بشه چی میشه خداکنه.....

امروزرفتیم خونه داییم توماشین داشتیم میرفتیم توزنگ زدی عشقم امروزسه بارباهم حرف

زدیم آخی الهی کلی خستتون کرده بودن! خیلی دوست دارم که زودترببینمت دلم تنگ شده

واست زیییااااادخیلی احساس تنهایی میکنم!جزتوهزارنفرم که پیشم باشن بازم واسم ارزشی

نداره دلم فقط تورومیخواد!

خداجونم کمک کن عشقم زودتربرگرده پیشم آمین.

مواظب خودت باش دوست دارم عزیزم بوس.#فاطمه#

1393/11/18

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 95
  • بازدید کلی : 3,132