loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 12 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

سلام عشقم

دارم واست نامه 19رو مینویسم فک کنم توتا اینجا3یا4تاشو نخوندی!!

روز به روز که میگذره دلم بیشتربرات تنگ میشه فک میکردم باگذشت زمان یکم آرومتربشم اما

نشد.حتی یه لحظه هم نشده که ازفکر کردن بهت دست بکشم همیشه وهرجا توذهن وقلبم

هستی عشقم.میدونم تازه هفته پیش دیدمت ولی باورت نمیشه از وقتی دیدمت دلتنگیم کمتر

نشده هیچ بیشترم شده!!!!

کاش بودی عشقم گاهی خودمو سرزنش میکنم که چراوقتی باهم بودیم قدرشونمیدونستم

بعدش به این نتیجه میرسم که خدا ازهم دورمون کردکه وقتی این دوری تموم شدبیشترقدهمو

بدونیمو همودوست داشته باشیم.به هرحال من همیشه منتظرتم که زودبرگردی پیشم عشقم.

دوست دارم عزیزم مواظب خودت باش بوس.#فاطمه#

1393/10/10 چه تاریخی شد!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 3,105