loading...
فانتزی های کوچولو
شاپرک بازدید : 27 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

سلام عشقم

امروزصبح که زنگ زدی من توحموم بودم!موقع ظهرتونستم باهات حرف بزنم ببخشیدکه صبح

نشد.

تاچن ساعت دیگه میشه4 روز! بعدش میتونیم هموببینیم درسته دیرمیگذره اماداره میگذره....

میدونم جملم تکراریه ولی بازم میگم دلم برات تنگ شده عشقم.

اینجاداره بارون میادآخی الهی فکرکنم اونجاخیلی سردباشه ازتوگوشی که نگاه کردم دمای هوا

اونجاپایین بود!من برات دعامیکنم که توزیادسردت نشه قربونت برم بازخداروشکرکه تومثل من

سرمایی نیستی!گفتم سرمایی یادشبایی افتادم که سردم میشدوبغلم میکردی گرمم شه!

هییییی یادش بخیرچقدرخوب بود.کاش هیچکس ازعشقش دورنباشه آمین.

مواظب خودت باش عزیزم دوست دارم بوس.#فاطمه#

1393/10/27

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 3,130